Home Premsa. Notícies Comunicat oficial davant els aldarulls i enfrontaments violents al carrer
Comunicat oficial davant els aldarulls i enfrontaments violents al carrer PDF Imprimeix Correu electrònic

La Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals, com a federació esportiva, secunda la crida de la UFEC i s'adhereix al manifest que han fet públic aquest matí.

Davant dels fets ocorreguts els darrers dies als carrers de diferents ciutats de Catalunya, especialment a Barcelona, amb aldarulls i enfrontaments violents entre els cossos de seguretat i determinats grups de protesta que no representen el poble català, que sempre s’ha manifestat pacíficament, la Unió de Federacions Esportives de Catalunya vol manifestar que:

1. Condemnem tot tipus de violència expressada al carrer, en qualsevol de les seves formes, perquè amenaça la tolerància i la convivència pacífica i cívica dels ciutadans i ciutadanes.
  2.  Volem posar de manifest els valors del món de l’esport com la tolerància, el respecte, la solidaritat i la pau, que també han caracteritzat les mobilitzacions de la nostra societat, de manera molt intensa en els darrers dos anys, en defensa de la llibertat d’expressió i dels drets i llibertats individuals i col·lectius.
  3. Instem les administracions i els seus responsables polítics, a tots els nivells, a treballar plegats per fomentar el diàleg i trobar solucions polítiques al conflicte.
Share Link: Facebook

Facebook TwitterFlickr Youtube